Kate Nash
Kate Nash zaczynała jako ulubienica branży. Szybko jednak zerwała z mainstreamem i wzięła sprawy w swoje ręce. Do swojego repertuaru włącza najróżniejsze gatunki - alt-pop, indie, R'n'B, folk, punk czy elementy brzmienia pierwszych zespołów riot grrrl. Swoim najnowszym krążkiem ("9 Sad Symphonies") pokazuje swój nonkonformizm i wielką wiarę, jaką w nim pokłada. Takiej Nash jeszcze nie widzieliśmy - potrzebujemy więcej artystów tego kalibru!