Natalie Portman
„Leon zawodowiec” uczynił z Natalie Portman dziecięcą gwiazdkę i otworzył jej drzwi do aktorskiej kariery. W ciągu 30 lat na planie Portman stała się znaną aktorką, reżyserką i producentką. Portret fascynującej kobiety, która walczy społeczną zmianę i nie zapomniała o swoich korzeniach.