Przeklęty kot! (30/30)
Komar po raz kolejny spędza całą noc poza domem. Człowiek ma już dość nocnych eskapad i kocich bójek o terytorium. Gdy rano Komar wraca do domu, Stéphane podejmuje decyzję: czas na wizytę u weterynarza. Po przebudzeniu Komar będzie już… odrobinę innym kotem.