Przeklęty kot! (29/30)
Stéphane i Komar od dawna toczą wojnę o kanapę. Kot uwielbia drapać i demolować mebel, a Stéphane bezskutecznie próbuje go ocalić. W końcu kupuje nowy fotel, licząc na spokój i własny kąt. W salonie pojawiają się więc dwa miejsca do siedzenia. Problem w tym, że Komar również ma na oku nowy fotel. Rozpoczyna się walka o najbardziej pożądane miejsce w domu!