Zobacz Alune Wade Elbjazz Festival 2024 Nur noch heute online
Shake Stew - jazzowy septet z Austrii, który został założony w 2016 r. przez Lukasa Kranzelbindera - składa się z dwóch basistów, dwóch perkusistów, dwóch saksofonistów i trębacza. Zespół, który szybko osiągnął status kultowego, zachwyca transowymi, dynamicznymi rytmami. Czuć to zwłaszcza podczas występów na żywo, o czym możecie się przekonać już teraz.