Judith HillElbjazz Festival 2024
Judith Hill łączy w swoich albumach soul, R&B i funk. Jej piosenki charakteryzują się szczerością i wrażliwością, a teksty udowadniają, jak wiele odwagi i siły potrzeba, aby odnieść sukces jako kobieta w zdominowanym przez mężczyzn przemyśle muzycznym.