Feuerschwanz
Feuerschwanz z Niemiec są znani ze swojego humorystycznego i energicznego średniowiecznego rocka. Założony w 2004 r. zespół rozwinął swój własny styl, który zaowocował takimi albumami jak "Methämmer" i "Das Elfte Gebot". Ich występy są pełne dobrej zabawy. Podczas Summer Breeze 2024 Feuerschwanz porywa publiczność do tańca!