Delain
Delain z Holandii jest uznaną marką w świecie metalu symfonicznego od momentu swojego powstania w 2002 r. Dzięki albumom takim jak "April Rain" i "Moonbathers", zespół osiągnął swoje melodyjne i potężne brzmienie. Ich muzyka łączy elementy orkiestrowe z ciężkimi riffami i imponującym wokalem. Podczas Summer Breeze 2024 Delain wręcz hipnotyzuje publiczność!