Punk Rock Factory
Punk Rock Factory z Wielkiej Brytanii zasłynął ze swoich energetycznych punkrockowych coverów już w momencie powstania w 2014 r. Zespół przekształca znane utwory z różnych gatunków w szybkie, chwytliwe punkowe hymny. Ich pełne humoru i porywające występy sprawiają, że są główną atrakcją każdego festiwalu. Na Summer Breeze 2024, Punk Rock Factory sprawia, że publiczność nie może się opanować...