Nuklearna pułapka
Zachód próbuje uniezależnić się od rosyjskich gazu i ropy, stawia na rozwój energetyki jądrowej. Jednak i w tej branży Rosjanie są niemal monopolistami. Jak opletli energetykę nuklearną swoimi wpływami? Dlaczego tak trudno zerwać kontrakty z Rosatomem? Globalne śledztwo prowadzące od północnych Niemiec przez okupowaną elektrownię w Zaporożu, złoża uranu w Kazachstanie, po Turcję.