Jak opanować letnie pożary w Europie?
Szwajcaria jest prawdziwym rajem dla miłośników kolei. Lśniące pociągi kursujące zgodnie z rozkładem zawstydzają wiecznie opóźnione tabory sąsiedniej Deutsche Bahn. Dlaczego innym krajom nie udaje się skopiować szwajcarskiego patentu na sprawną kolej? Przyglądamy się zaletom i wadom prywatyzacji tego sektora, cenom biletów i temu, jak kilkucentymetrowa różnica w rozstawie szyn, paraliżuje rozwój ogólnoeuropejskiej sieci kolejowej.