Rodzina Kummerfeldt (4/6)
Z dużą dawką czarnego humoru, osadzony w czasach Cesarstwa Niemieckiego serial historyczny o młodym arystokracie poszukującym emancypacji. Czwarty odcinek: Veitowi podoba się nowa pokojówka, Karla.