Na rewersie mapy - Polska - Rosja: stan alarmowyCyberprzestępczość
Swoje ofiary nazywają “mięsem”. Mięsem są na przykład ci, którzy jako hasło w internecie ustawiają swoje imię lub imię swojego psa. W tym wnikliwym dokumencie spotykamy się z hakerami, którzy opowiadają o swoich metodach działania i motywach, które popychają ich do cyberprzestępstw. Zderzamy to, co mówią z ekspertami ds. bezpieczeństwa cyfrowego i pytamy, jak można się bronić przed atakami hakerów.