Król Karol III
Postrzeganie króla Karola III ukształtowały trzy kobiety. Jego matka, Elżbieta II, uczyniła z niego wiecznego następcę tronu. Tragicznie zmarła pierwsza żona Diana ujawniła zdrady i odczarowała wizerunek księcia z bajki. Po ślubie z Camillą poznaliśmy Karola jako idealnego męża i zagorzałego ekologa. Ale jaki jest naprawdę? Przedstawiamy wnikliwy portret monarchy, którego koronacja będzie miała miejsce 6 maja.