360° Świat bez granic
Nowy Jork to kraina food trucków. Są wszechobecne zwłaszcza w Astorii w dzielnicy Queens. To najbardziej wielokulturowe miejsce w mieście – takiej różnorodności językowej i kulturowej nie spotkacie nigdzie indziej. A przekłada się to także na przebogatą ofertę kulinarną food trucków.