Lonely
Dwoje przyjaciół, Precious i Federico, wchodzi w dorosłe życie. Precious marzy o karierze lekkoatletki, a po szkole pracuje jako sprzątaczka, by mieć na czynsz. Federico ciągle mieszka z rodzicami, wymyka się na wyścigi motocrossu i pisze własne piosenki. Film Michele Pennetta jest intymnym portretem przyjaźni.