Piąte ujęcie "Filaru"
Na wystawie poświęconej Chrisowi Markerowi w Paryżu, Jean-Henri Cabrera – kuzyn Dominique Cabrery, reżyserki filmu – zauważa siebie na jednym z fotosów z „Filaru”, przełomowego filmu science-fiction. To początek fascynującej podróży przez przeszłość i teraźniejszość, rzeczywistość i fikcję.