Filipiny: poszukiwacze złota
Gorączka złota całkowicie ogarnęła filipińską wyspę Leyte. Jej mieszkańcy codziennie nurkują w morzu w poszukiwaniu cennych samorodków. To trudne i ryzykowne zajęcie, ale dla wielu jedyne źródło zarobku.