Siłaczki
Jak to jest być sportowczynią? Otóż zarabiasz dziesięć razy mniej niż mężczyźni, sponsor rezygnuje z Ciebie, gdy zajdziesz w ciążę, a Twoją codziennością są seksistowskie komentarze. To ciągła walka, bo musisz udowodnić, że jesteś równie dobra, co faceci. Czy coś się zmienia w tej kwestii?