Anonimowe matki
Nie jesteśmy w średniowieczu, kobieta może świetnie radzić sobie sama! Caroline ma dosyć tego, że ludzie jej współczują bycia singielką. I jak się okazuje – niektóre Anonimowe Matki także nie rozumieją, jak można być samodzielną i samowystarczalną.