Anonimowe matki
Jessica dowiedziała się, że będzie miała synka. I nie jest zachwycona … W końcu chłopcy mają opinię “trudniejszych”. Czy istnieje aplikacja, która umożliwi zmianę płci dziecka? A tak serio – czy w przyszłości płeć będzie miała tak duże znaczenie?