Anonimowe matki
Caroline czekała na to miesiącami, ale kiedy już się wydarzyło … wcale tego nie chciała! Mowa o “urlopie” od dziecka. Dlaczego tak trudno rozstać się z pociechą? Co na ten temat mają do powiedzenia Anonimowe Matki?