Anonimowe matki
Caroline martwi się dziurą w CV, którą zawdzięcza opiece nad dzieckiem. Rozmowa o pracę napawa ją ogromnym strachem. Co zrobić? Zaufać, że pracodawca wykaże się zrozumieniem czy zataić pewne fakty?