360° Świat bez granic
Argentyna to kraj koni oraz polo - sportu, który kojarzy się głównie z mężczyznami. W rzeczywistości coraz więcej kobiet zaczyna się nim interesować. Jedną z nich jest Clarita Cassino - jedna z najlepszych zawodniczek w kraju. Czy uda jej się dostać do finału Palermo Open?