Sulawesi: jak umierać, to z pompą32 min
Na indonezyjskiej wyspie Sulawesi wszystko kręci się wokół śmierci, a raczej pochówku. I w niczym nie przeszkadza fakt, że przygotowywany jest on jeszcze za życia chowanych. Ceremonia potrafi pochłonąć kilkaset tysięcy euro, co sprawia, że wiele osób przez lata nie stać na pochowanie krewnych. Ciała są przechowywane w domu do momentu, aż oszczędności umożliwią sfinansowanie wystawnego pogrzebu. Reportaż.