Klash: Sztuka w akcji
W 2001 roku artystka Vanessa Beecroft zaprosiła migrantki do zamieszkania na jakiś czas w Pałacu Ducale w Genui. Stworzyła także z ich udziałem żywy obraz, na którym występują nago. Przysporzyło jej to wiele krytyki. Film z lektorem.