Afryka - Na tropie pierwszych ludzi
Nadal nie jest jasne, gdzie w Afryce znajduje się kolebka ludzkości. Do tej pory skamieniałe szczątki z rodzaju Australopithecus znaleziono między innymi w Etiopii i RPA. Międzynarodowy zespół badawczy poszukuje kolejnych skamieniałości w różnych jaskiniach w południowej Afryce. Zapuszczają się na wcześniej niezbadane tereny.