"Gdzie jest ta ulica?"
Dokumentaliści João Pedro Rodrigues i João Rui Guerra da Mata malują poetycki portret dzisiejszej Lizbony. Nakładając na siebie obrazy zaczerpnięte z największych dzieł portugalskiej nowej fali i aktualne obrazy ich zgentryfikowanej dzielnicy – Alvalade – zadają pytania o pamięć i potrzebę tego, co znajome.