Historia lotnictwa - podniebna megalomania
Podczas konfliktów samoloty są narzędziami walki. Kto ma przewagę w powietrzu, ma ją także na lądzie. Przyglądamy się roli samolotów w wyścigu zbrojeń. Odwiedzamy też położone w sercu pustyni największe cmentarzysko samolotów wojskowych.