Lasy pierwotne
W Europie ostatnie lasy pierwotne zachowały się prawie wyłącznie w górach, na wschodzie lub południowym wschodzie kontynentu. Te wyjątkowe ekosystemy, pokazujące nam, jak kiedyś wyglądała natura, są przedmiotem zainteresowania licznych ekip naukowych. Spotykamy się z kilkoma z nich, by dowiedzieć się więcej o jednym z najbardziej imponujących lasów pierwotnych - tym, który leży w Alpach Dynarskich w Albanii.