360° Świat bez granic
U wybrzeża Sycylii leży jedna z najbardziej znanych włoskich wysp: Stromboli. Słynie z kapryśnego wulkanu, który syczy tam od tysiąca lat. Trzysta osób zdecydowało się tam zamieszkać pomimo niebezpieczeństwa. W reportażu udajemy się na spotkanie mieszkańców i mieszkanek wyspy, by porozmawiać o ich życiu w cieniu dymiącej góry.