Ratownicy górscy: wylądować na lodowcu
Szwajcarskie Alpy nazywa się Dachem Europy. To piękny, ale też pełen zagrożeń górski świat. Co dzień zespoły ratownictwa górskiego ratują ludzkie życia z helikopterów. Dolatują nawet w trudno dostępne miejsca wypadków. Pilotka Isabel Menzi zaprosiła nas na pokład swojego śmigłowca, by pokazać, jak z bliska wygląda wykonywanie takiego zawodu.