42 - Odpowiedź na prawie wszystko - Co spaja wszechświat?Eureka!
Na przestrzeni wieków ludzie opanowali złożoną mechanikę fizyki. Wraz z rozwojem wiedzy nauczyli się nawet przezwyciężyć przyciąganie ziemskie. Na okiełznanie grawitacji pozwoliły liczne eksperymenty i wyobraźnia.