Zeitz Museum of Contemporary Art Africa" w Kapsztadzie (RPA) jest największym muzeum sztuki współczesnej na świecie: dysponując powierzchnią wystawienniczą ponad 6.000 metrów kwadratowych, oferuje afrykańskim artystom płaszczyznę do międzynarodowej promocji. Jaki cel przyświeca kuratorom?