MaretIo sto bene
Podczas uroczystości na swoją cześć, Antonio Spinelli, czołowy przedstawiciel włoskiej diaspory w Luksemburgu, spotyka Leo, młodą włoską artystkę. Rozpoznaje w niej siebie sprzed lat. Wzruszający film o marzeniach i rozczarowaniach dwóch pokoleniach imigrantów.