Oświecenie w XXI wieku (2/4)
Wyruszamy do Norwegii, by w nowy sposób spojrzeć na informacje i wiedzę. Anita Schjoll Brede objaśnia nam stworzony przez nią supermózg. Skupia on w sobie wszystkie publikacje naukowe świata i ułatwia dostęp do nich. Trzysta lat temu podobny projekt został zainicjowany przez twórcę encyklopedii - Denisa Diderota.