Dziki Zachód RPAFinlandia: Lato tysiąca jezior
W Finlandii jak co roku lato będzie krótkie i intensywne. Krótkie będą też letnie noce. Finowie i Finki, którym będzie dane spędzić ten czas w regionie tysiąca jezior, zaznają najczystszej wody na świecie i szamragdowozielonych lasów aż po horyzont. Finlandia ma wyjątkowa naturę, którą można poczuć i posmakować.