Yellowcard
1988 rok. Gwiazda Beach Boysów blaknie niczym ich koszule w kwiaty. Aby pozostać w grze, nagrywają kawałek do filmu "Koktajl", najsłabszego filmu lat 80. Jego tytuł to "Kokomo". Piosenka staje się hitem, co źle odbierają fani zespołu. Dlaczego fani Beach Boysów tak nienawidzą "Kokomo"?