Snoop Dogg: wiara, pornografia i marketingTAPE
Jak Snoop Dogg z dyżurnego gorszyciela zamienił się w ulubionego amerykańskiego rapera? TAPE przewija historię tej barwnej postaci – muzyka, a zarazem geniusza marketingu osobistego.