Boliwia, lekarka od serca
W Boliwii, na wysokościach bliskich 4000 metrów, prawie 5000 noworodków cierpi na problemy z sercem. Poznajcie doktor Alexandrę Heath, która od ponad 14 lat stara się leczyć małych pacjentów, w kraju, w którym nie ma jeszcze zaufania dla nowoczesnej medycyny, a dostęp do opieki zdrowotnej to jeden z największych problemów.