Peru
Niektórzy Peruwiańczycy uważają Andy i ich majestatyczne wulkany za dzieło boga i składają im ofiary przed każdą wspinaczką. 16 aktywnych wulkanów sprawia, że miejscowi są zawsze czujni. Jednak nad jeziorem Titicaca, najwyższym żeglownym jeziorem na świecie i miejscem narodzin kultury Inków, panuje spokój i cisza.