Polska walczy o swoją przyszłośćKuchnia królewskaW tokajskich winnicach
Cztery podróże gastronomiczne po zamkowych dworach we Włoszech, Belgii, Hiszpanii i na Węgrzech. W dzisiejszym odcinku, Arno i Katinka Kékessy-Wimpffen z Węgierskiego regionu Tokaj,korzystają z okresu zbiorów by zebrać rodzinę i przyjaciół i ugościć ich zarówno lokalnymi jak i egzotycznymi potrawami.