Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Emmanuelle Bercot, reżyserka i aktorka, w 2015 roku podczas festiwalu w Cannes prezentowała swój film „Z podniesionym czołem”, oraz otrzymała Złotą Palmę dla najlepszej aktorki za występ w filmie „Moja miłość”.