Bohaterowie sztuki współczesnejBohema 1900-1906
Życie intymne pionierów sztuki nowoczesnej, od Montmartre'u w 1900 roku po wyzwolenie w 1944 roku. Część pierwsza: na Montmartrze, na obrzeżach Paryża grupa artystów wiedzie życie bohemy. Wśród nich Pablo Picasso i Guillaume Apollinaire.