Hotel
Do położonego w środku lasu hotelu przyjeżdża nowa recepcjonistka, Irene. Na miejscu dowiaduje się, że jej poprzedniczka zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Atmosfera w hotelu zaczyna być coraz bardziej napięta, a ciąg dziwnych wypadków sprawia, że Irene ogarnia rosnący niepokój.