The Best Way to Walk
Lata 1960. Między dwoma wychowawcami pracującymi na letnich koloniach dla chłopców, Markiem i Philippem, dochodzi do częstych, ale z początku niegroźnych utarczek. Sytuacja się zmienia, kiedy Marc przyłapuje Philippa w kobiecym ubraniu i makijażu. Od tego czasu ich relacje stają się coraz bardziej napięte, a wrgość i pogarda mieszają się z fascynacją i tłumionymi pragnieniami.