Venezuela: Maduro's Supporters FaceTrump
US military strikes and the kidnapping of Venezuelan head of state Nicolás Maduro on 3 January is a major event in Venezuelan history. What happens now? Our documentaries and reportage provide a basis for understanding the troubled oil-rich country.