With seduction and declarations of love, young men emotionally manipulate their ‘girlfriends’ to use them as prostitutes.
Panagiotis Souroukli was born in Georgia and sold for adoption in Cyprus as a newborn baby.
Aicha and Ceyda both come from poorer backgrounds which has made things harder for them in life.