The shrinking ice cap has made Greenland a land of promise because of its mineral deposits and its strategic location in the arctic. The American president wants to take it over. But what do Greenlander want for their future?
As Donald Trump’s America wants to get hold of Greenland, how can the Europeans prevent it?
The inhabitants of Qaanaaq, who were expelled for the expansion of an American base, still feel the weight of exile.