Mr. Bates vs. The Post Office
The true story of the British Post Office subpostmasters who were wrongly accused by management of theft and fraud, when in fact the Post Office's own software was at fault. Hundreds of subpostmasters were convicted, turning their lives upside down. But the indefatigable and stubborn Mr Bates fought the Post Office in a David vs Goliath style battle. This drama brings together a stellar cast and won a BAFTA in 2025.